Åhh.

Jag vet att jag inte på riktigt behöver, men jag vill!

Sitter här och kikar på MacBookPro 13".. 10.995 kr.
Typ 850 kr i månaden under ett år.

Min dator låter som om den är påväg att lyfta. Den har många år på nacken denna gamla pärla. Funkar bra ändå, men lite trött. Däremot om jag köper en ny så kommer ju denna ändå användas eftersom min systers dator är ännu tröttare och hon behöver nog en lite mer fungerande. Jag använder dock inte datorn såå mycket eftersom jag har en iPad. Såå.. Men om jag lägger 11000 spänn på en dator.. Det finns folk som köper skor för sådana summor. Ähh vi får se. Kanske tar och sparar till en istället för att ta på avbetalning. Eller tills denna ger upp och får sova med fiskarna. Vad kan man annar lägga pengarna på? Hmm.. Säkert massa vettigare saker. Hehe

TöntElin. Vilken nörd! Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0