Blandade erfarenheter.

Nu är det jul vilket innebär.. Typ att man håller sig sysselsatt. Jag vägrar ha denna jul-stress som många andra verkar ha. Men man grejar på med det ena och det andra. Nu tänkte ja mest bjuda på lite bilder.


Detta är Agnes, min kompis! Hon har stylat sitt och mitt hår. Vi var otroligt vackra! När jag hade tagit ut mina hårspännen och tagit av mig halsband och armband så säger hon "Du är inte ful.. Du är inte blää som bajs. Du är fin ändå!" Haha vilken tur!!!



Sen eftersom det faktiskt är jul så kan jag väl dela med mig av det julbak jag varit involverad i. Kan dock inte ta åt mig äran för annat än pepparkaksträden. Men ohh så härligt ändå!



I övrigt glider livet vidare på ett väldigt tacksamt vis. Igår blev vi bjudna hem till mamma på middag. De hade införskaffat sig en halv hjort som skulle delas upp. Underbart! Bra och gott kött som fått leva ett bra liv!
Vi fick med oss typ 2 kg hem :) Tack kära mamma och Benny!



Jag är så glad över allt jag har. Så tacksam. Ibland kanske man glömmer hur bra man har det. Låter småsaker förpesta vardagen. Låter saker irritera en utan grund. Låter saker förstöra. Samtidigt ska man inte alltid vara alla till lags hela tiden.. Bara rycka på axlarna och låtsas som att det är okej. Jobba för att göra alla nöjda.. 

Men jag är glad. Jag har en Pether och hans Agnes. Jag har flera familjer som alltid står bakom mig. Jag har vänner jag litar på som jag aldrig vill förlora. Jag har det bra.

<3

Kommentarer
Postat av: Ninnie Carlsen

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=_YQpbzQ6gzs



hahah you sneaky mom!!

2011-12-20 @ 23:46:23
URL: http://ninniesofia.blogspot.com
Postat av: Elin

HAHAHA!! Fan va kul!

2011-12-21 @ 00:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0