Drygt!

Idag har också varit en bra dag fram till precis efter middagen. Så kom kära blåskatarren och hälsade på, eller som det så populärt kallas, Urinvägsinfenktion. Och precis som förra gången kom det plötsligt och kraftigt. Det jobbigaste är att jag måste kissa hela tiden, men det finns inget annat än blod att kissa så. Inte så kul! Ett varmt bad lindrade lite. Men jag kan ju inte bada hela natten! Aja.. hoppas det lugnar sig så pass att jag kan sova lite inatt iaf. 

Men jag måste säga att vad gulliga människor är. Överöser med tips och omtanke!
Så det hjälper lite faktiskt att det finns fina människor :) Tack <3

Och herrn är fortfarande borta så jag får klara mig själv.. Men en kram hade inte varit dumt faktiskt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0