Jahopp.

Tänk vad ofta jag uppdaterar med intressanta saker. Fast jag var inte vad du som läsare tycker är intressant iof.. Men denna blogg handlar ju om vad som rör sig i mitt huvud. Eller inte riktigt för skulle den handla om den så skulle nog den vara helt sjuk! Haha

Jag antar att det inte bara är jag som tänker på saker som kan anses lite udda.. Och det kanske inte är nått man skriver om? Aja.. en parantes i mitt liv.

Idag tänkte jag plugga. Det blev inte riktigt så. Eller jag fick ytterst lite gjort och sen hade jag tvättstugan och pratade med systeryster i England. Snart åker jag och herrn dit och det ska bli så trevligt! Vi har bokat resan och allt. Så då blir det lite tid i Birmingham och lite tid i London. SuperAwesome!

Jag hann även sy lite idag. Jag har varit så sygen på att sy någon ting i flera veckor men har inte kommit på vad jag vill göra... Och idag kom jag på att jag skulle ta en "gammal" handduk (eller snarare en som aldrig används än att den är gammal...) och göra något av. Tidigare har jag gjort några haklappar av handdukar, men jag har inget behov av dem och jag säljer ju inte direkt på det viset.. Så jag tog och gjorde ett litet gosedjur istället! Det kommer nog få lite mer detaljer vid ett senare tillfälle, men jag tänkte bjuda på en bild nu ändå.

Tänk vad man kan göra av en handduk....

Sen äre ju så att vi har ett växthus som jag går och petar på och pillar med.. Men jag tycker det är så skoj!

Här har vi busktomater, physalis, minigruka och timjan.

Bara det kan sluta snöa nån jädra gång kan vi börja greja ute. Jag vill göra det NU jue...
Nä det var nog allt för idag... Eller kan komma med onödig fakta om att vi har spelat lite nya spel ikväll. Trevligt trevligt!

Jag fixade även för ovanlighetens skull middagen!

Risotto Frutti Di Mare! Mmmm.....
Tack å hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0