Aj..

Jag har ont i huvudet. Har haft ont i typ 3 dagar nu..
Vet inte vad det beror på, men får kolla med barnmorskan imorgon.

Hemma har vi bara Ipren, som man inte ska äta när man är gravid.. Sen hittade jag flytande alvedon. Alltså.. Blää!
Jag har verkligen väntat in i det sista för att inte behöva ta något mot huvudvärken, nu orkade jag inte mer. Det ska ju vara i princip riskfritt att äta lite alvedon för bebisen.

En shot och usch. Pether får köpa tabletter istället. Kan ju behövas mer sen. Men jag hoppas att det går över!

Kommentarer
Postat av: Mli

Kan vara hormonerna som ändras i kroppen. Jag hade mkt huvudvärk precis i börjat av graviditeten och sen sista veckan innan förlossningen. Är jobbigt men det går över. Kram

2012-12-04 @ 21:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0