Det växer!

Magen växer faktiskt. Man kan se att livmodern nu räcker ovanför naveln! Märkligt och häftigt!

Jag önskar att den kan bli lite större och starkare så det kan kännas på utsidan när den rör sig och sparkar.. Pether har ju inte fått känna heller. Jag känner inte så mycket än, eller mer ibland och mindre ibland... Jag har i och för sig inte tid att känna efter så mycket, men det är rätt mysigt på kvällarna när man ligger i sängen och bebisen rör sig för fullt. Men snart lär det bli mer.. Och familjen kommer få känna hur den rör sig och sen se rörelserna på magen.

Jag tror jag har både sett och känt på utsidan av magen, men är lite osäker.. Så vi får se när det blir...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0