Köpstopp.

Härmed utfärdar jag ett köpstopp på mig själv!
Jag sitter och spenderar pengar som vi bör spara till de lite tuffare månaderna vi har framför oss. Ja, det kanske låter som att jag handlar JÄTTEMYCKET! Riktigt så är det inte.. Men nu är det dags att hålla i slantarna lite mer.

Får dock köpa julklappar, fast jag har planerat att inte köpa några fler. Jag har spenderat nog med pengar på julklappar i år tror jag. Eller?
 
Idag har jag i alla fall beställt lite muddväv och trikåtyg så jag kan prova sy nått barnplagg. Typ vantar eller nått. Det kan ju vara kul! Känns så trist att ha en overlock men nästan inga tyger. Eller vi har tyg, men inget som passar till det jag vill göra nu. Det jag beställde från ebay har inte hunnit komma än, men det kommer väl snart.
 
Vi har lånat hem lite tidningar från biblioteket för att få lite inspiration till vad man kan göra. Där såg jag ett tipi (tält) som jag ska göra! Det ser så mysigt ut!
 
Hittade ett liknande på nätet. Jag lär göra något liknande, men vi får se! Ska få tummen ur bara...
Lånad bild från Pastill
 
Nu ska jag och Pether kika på en film. Hejhej
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0