Mama Mio

Jag blev tipsad om detta av en vän. Ska tydligen vara bra!
 
Det är då produkter från Mama Mio som ska hjälpa huden att hantera en graviditet och minska risken för bristningar och andra kroppsliga obehag eller vad man ska säga. Jag har testat Tummy Rub och Boob Tube lite sen jag blev gravid. Har dock inte växt så mycket om magen än, så vet ju inte om det funkar för mig. Så, Tummy Rub är för att motverka bristningar och Boob Tube ska kunna hjälpa huden på bysten att återhämta sig efter graviditeten så de kanske inte behöver bli långa taxöron. Så vi får väl se hur det går!
 
 
De ska vara utan massa konstiga ämnen och naturligt. Så det är ju bra! De har fått bra recentioner så jag hoppas!
 
Sen är jag väl medveten om att man kan få bristningar ändå för det har med ärftlighet och annat och göra också, men man kan ju alltid försöka. Produkterna är rätt dyra, men är de så bra som de utger sig för att vara så kan det ju vara värt det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0