Nedräkning!

På tisdag gott folk! Tisdag!

Då åker jag, Pether och Agnes ut till Rödön för att måla lite väggar och flytta in lite småsaker. Sen på tisdag eller onsdag så hyr vi släp och flyttar alla saker. Äntligen! Som vi längtat!
 
Vi har även köpt en diskmaskin och det ska bli så skönt att äntligen slippa diska! Eller Pether slipper diska och ge mig pikar för att jag inte diskar.. Vi kommer också ha en hel kyl och frys! Så vi kanske kommer få plats med allt kött hon oss så vi slipper använda mammas frys till det.

Här hemma är det just nu ganska kontrollerat kaos vilket känns ganska okej ändå.
 
Annars är allt bra och vi har haft en härlig julledighet. Firat hos min mamma med familj. Fick massa roliga julklappar bland annat bidrag till diskmaskin och lite pyssel av olika slag. BebisHajen fick också lite smått och gott som en pingvindress som jag glömde fota och lite basgrejer som strumpor och vantar så lillen inte ska klia sig.. Väldigt bra med tanke på mammans hudproblem som tyvärr nog kommer ärvas. Det känns ju inte så kul... Hoppas pappans bra gener tar över så BebisHajen slipper eksem!

Blue kom med flyget också. Det är en liten björn från England som vi bestämt ska bli favoritleksaken! Han/hon är från Sanna och Tim och har fått sitt namn efter att jag talade om att bebisen var lika stort som ett blåbär. En liten ekologisk Blue!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0