Sista föreläsningen

Sitter nu på den sista föreläsningen på förskollärarutbildningen. Eftermiddagens lektioner blev inställt och imorgon ska vi redovisa examensarbete hela dagen sedan är det slut. Över. Då får vi åka hem och behöver inte åka tillbaka mer. Eller Pether har en termin kvar men jag slipper! Dock kanske jag får följa med någon av hans inneveckor så jag inte riskerar att föda bebis ensam i Östersund. Men vi får väl se. Han kommer ju bara vara 3 timmar bort..

Det känns så sjukt. Så mycket att ta in och förstå. Bebis, examen, jobb, flytt.. Herre gud!

Första inneveckan jag var här skulle jag också flytta till en etta. Jag var ensam då.. Nu ska vi flytta till en fyra.. Jag och min familj.

Bjuder på en bild från förra veckan på lilla naveln (20+2). Den har alltid varit djup.. Men så är det inte längre.


Kommentarer
Postat av: emma och julia (foto och inredning!)

Kikar in och önskar god jul! :)

Svar: God Jul! :)
Elin

2012-12-18 @ 14:56:55
URL: http://www.emmzien.blogg.se
Postat av: Anonym

ja men eller hur? Känns som man börjar realisera nu att man liksom är klar och ska börja jobba om två veckor! Helt galet! Men vi är bra och kan mycket, även om det kanske blir stressigt så är det ju superkul för dej att vara båda klar, med jobb, får flytta till ett ställe som känns mer som erat och krydda lite extra med första gemensama barnet :) <3

Svar: Ja! <3Känns inte alls verkligt än! Och allt händer på en och samma gång så jag vet inte ut eller in, men på ett väldigt positivt sätt :)
Elin

2012-12-18 @ 17:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0