Björnänge

Idag har jag för första gången på kanske 5-6 år (Minns inte när det var sist) som jag åkte snowboard på riktigt. Jag kanske har gjort det sammanlagt i hela livet gjort det typ 5-6 ggr. Jag har aldrig kunnat åka så jag är faktiskt väldigt imponerad över mig själv över hur det gick idag. Jag kunde till och med svänga åt båda hållen!! Det trodde jag inte!
Imorgon kommer jag förmodligen ha väldigt ont, men det var det värt!

Nu sitter vi och spelar spel (eller de andra spelar spel och jag tittar på för jag kände inte för spel just nu) framför brasan i Jontes stuga. Ska nog ut i Åre och irritera oss på norskar och stockholmare senare, vilket kanske kan vara underhållande.

När jag blir stor ska jag.. eller vi ha en stuga som man kan hänga i!
Nu bjuder jag på lite bilder från dagen.



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0