Drömmen

Inatt drömde jag en väldigt märklig dröm..

Jag vet inte ur vilket perspektiv denna dröm utspelar sig, var, vem eller vad jag var men ja...
Jag drömde iaf om två fattiga hjortar som hade ett barn som var i en legovärld. Barnet köpte en legogubbe för ett enbär vilket gjorde att hjortmamman och hjortpappan inte hade råd med maten (Valutan var alltså enbär..)

Legovärlden var även väldigt trasig och hade blivit attackerad.. Och jag tror delar av den inte hade byggds färdigt.

Någon som kan komma på vad detta kan betyda? Ska jag ringa psykakuten på en gång eller är detta "normalt"?!

Kommentarer
Postat av: Daniela

HAHAHA, den drömmen låter konstigare än någon av de konstiga drömmar jag brukar berätta så ivrigt om :P.

2012-02-06 @ 13:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0