Onödvändigheter.

Nu har jag gjort någonting som kan tyckas vara totalt onödigt.
Men jag har mina skäl till varför. Men det är mycket pengar...

Jag har nämligen beställt en ny MacBook Pro 13".
Det är faktiskt så att jag behöver en dator för att kunna plugga.. Min gamla kommer säkert hålla 1-2 år till, men tangentbordet håller på att bråka så jag kan nästan inte skriva komma.. ,,,, ... Det går med lite vilja och våld. Annars funkar min gamla MacBook Pro, som jag fått överta av far som säkert är 6 år gammal, helt okej. Eller batteriet är utkört.. Och fläkten drar igång utta ba den ibland så man knappt hör någonting annat. Ja visst ja, CD-läsaren är lite knäpp och vill nästan aldrig läsa skivor..

Det kanske inte var panik att köpa en just NU! Men jag kommer behöva en ny snart.. Och hellre att jag köper en nu när min gamla fortfarande fungerar istället för att denna ska kracha och jag står helt utan. Och jag hade pengar nu till det.. Min nya dator kommer däremot hålla bra många år framöver eftersom den faktiskt är ny.. Mina andra datorer har inte varit helnya (Macarna) så de har väl redan varit lite slitna och så redan innan jag fått den. Denna kommer vara pigg och bra! Min karl kommer även vara lite avis för att min har lite bättre processor och sådant än hans.

Beräknad leverans 13 Feb. Ojoj... Ska jag behöva vänta så länge?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0