Nytt år

Utifall ni missat det så är det ett nytt år nu. Trevligt värre!

Idag är det i alla fall 1 år sedan jag tog min sista snus. Det känns väldigt bra! Det var aldrig ett nyårslöfte.. Utan en utmaning för mig själv och jag klarade det. Eller jag fortsätter hålla mig ifrån, även om det varit nära många gånger. Skulle inte klara av att ta en snus.. Skulle inte stå emot en till.. Och en till.. Och en dosa till.. Jag vill inte börja igen! Men ibland är jag rädd att jag ska falla tillbaka. Det känns som att en bit av mig har försvunnit.. Men jag vill inte!

2011 bjöd på mycket av allt. Jag tyckte om 2011. Jag tror 2012 kommer bli bra med!

Gårdagen var helt perfekt tror jag! Hade en riktigt bra dag ute på baksidan och provade åka bräda efter 10 år. Det gick sådär. Provade även att hoppa. Det gick också sådär. Sen blev det god mat, spel och trevligt umgänge med grabbarna. Natten bjöd på teaterlekar och massa skratt! Hur bra som helst!

Denna vecka blir det jobb på Trädet. Det ska bli trevligt!

Nu ska jag och Pether kika på The Sarah Jane Adventures och dricka te.

Peace out baby!

Bjuder på en bild på Pether och hans paraplydrink! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0