Soffläge.

Goddag alla där ute i cyberrymden. Trevligt att just DU hittade hit idag.
Jag har inte skrivit här på väldigt länge men nu kände jag för att skriva någon rad.

Just nu sitter jag och tittar på Sex and the City och jag erkänner.. Jag gillar det! Eller det kanske inte varit en hemlighet eller något nytt. Men jag kom på det igen idag.. Har sett det många gånger och har hela boxen så nu blir det en omgång till!

Många gillar nog inte den serien, eller tycker den är löjlig kanske jag vet inte.. Men ja tycker den är bra!

Tyvärr är det kanske lätt att mista tron om att det finns bra killar eftersom de ofta utmålas som svin.. Fast jag har ju en underbar kille så jag känner mig bara mer lyckligt lottad ;)..
Tjejer utmålas iof som svaga och lättvälta utan hjärna i typ alla andra serier så.. Eller förresten! Det brukar finnas en snäll och "ful" tjej som är smart och så... Så det känns som att killarna kanske kan ta att bli lite objektifierade eftersom vi av det andra könet får leva med att alltid bli det..


Men jag tycker att det är en väldigt underhållande serie!
Dags för middag snart. Vad ska man hitta på för mat då tro.. Alltid spännande att laga mat till en person. Speciellt när personen i fråga är en själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0