Sugen.

Jag har varit väldigt pysselsugen de senaste dagarna. Jag har inte haft så mycket lyst alls senaste veckorna. Har massa halvfärdiga tovningar och virkningar som bara ligger och massa saker jag vill göra! Men jag kommer liksom inte riktigt till skott. Känns tråkigt.. Men Herr Olsson är i full gång och har till och med beställt ergonomiska virknålar till oss. Jag har tänkt att jag ska göra det länge, men det har kännts lite onödigt när mina faktiskt fungerat bra för mig. Fast virkar man mycket tror jag säkert att det är väldigt skönt med sådana nålar, har dock aldrig provat.. Återkommer om det när jag provat dem. 

Aja.. Idag har vi varit på stan och köpt oss en symaskin. Vi råkade gå upp lite i pris för att få en bättre maskin. Kände att det är dumt att vara dumsnål när man ändå är berädd att lägga ut lite för att få någonting som håller i mååånga år. Jag hoppas bara att vi använder den så det inte är helt bortkastat. Fast det tror jag inte. Ska bara se till att köpa lite tyg!

Nu ska jag försöka övertala någon här om att det är okej att äta Ben&Jerry's på en måndag eftersom det är synd om mig för att jag ska till Härnösand imorgon. Fast det blir bara en natt denna gång. Så skönt!!



Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0