Ibland blir man glad.

Ja, ibland blåser vinden åt rätt håll..
Efter alla motgångar den senaste tiden så ser jag lite ljus!
Okej.. Där lät det som att jag har varit värsta deppig och att det har varit skit. Så är det inte! Jag har det bra, men livet bjuder ju alltid på lite skit ibland ändå.

Nu har jag nämligen fått ett brev om att jag är 6% medicinskt invalid. Detta då på grund av mina eksem.

Detta betyder att någon har lyssnat på mig, förstått att det är jobbigt och att det är ett hinder i mitt liv. Jag fick även lite försäkringspengar så det är ju också väldigt positivt! Hade dock hellre varit eksemfri eller fått ett botemedel i brevlådan.. Men det känns som lite plåster på såren.

Så nu behöver jag inte bekymra mig över att inte ha råd att åka till Prag, så i morgon bokar vi! I oktober fyller Pether nämligen 30 och det ska firas i Prag! Yes! Najsnajs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0