Steroider?

Nästan alla jag pratar med om mina eksem och vilka salvor jag använder försöker komma med tips, idéer och lösningar.. Jag uppskattar så klart det! Och jag tar gärna emot tips och idéer! Men.. Jag kan inte hjälpa att jag börjar bli less på att höra att jag borde sluta med kortison och annat läkarna skriver ut utan prova typ aloe vera och sånt. Jag har provat att vara utan. Jag vill sluta med steroider, men då skulle jag nog lägga mig och självdö i plågor. Jag har försökt och än så länge går det inte. Men jag provar gärna annat! För jag orkar verkligen inte. Detta är vad jag har hemma just nu som hudbehandling. Både utskrivet och alternativt. Kokosfett och havssalt från döda havet, olika aloe vera-produkter, kaliumbad, steroider, antihistamin och massa annat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0