Skola

Just nu känns det lite segt med skolan faktiskt. Men saken är den att kursen är intressant och rolig, kan bara inte finna lusten till att plugga.. Det är väldigt tråkigt. Kom hem från Härnösand igår efter en väldigt trevlig och bra vecka! Vi har även fått skapa en del..



Tänk vad man kan åstadkomma med lite silkespapper och vanligt färgat papper.
Vi fick även rita porträtt med kol. Min bild är lik någon. Inte mig.. Men ansiktet är så bekant och det stör mig så otroligt...



Jag håller på med en del virkning också, men blir inte riktigt färdig med något. Funderar på att lägga upp en del att sälja på etsy.com... Där finns såå mycket fina, handgjorda och häftiga saker! 




Detta är 25 minuter av ren njutning. Helt underbart!!
Bon Iver live





När jag kom hem från Härnösand hade jag i alla fall något härligt att komma hem till. En liten familj som jag får vara en del av. Agnes hade tyckt synd om sin pappa som hade fått sova själv så han hade fått låna Pippi att sova med. Så härligt! Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0