Beslut!

Idag var jag på en anställningsintervju. Det var väldigt spännande och intressant. Och vad jag tyckte om stället! Det kändes så rätt! Även fast jag åkt dit lite med inställningen att jag nog skulle söka nått annat (pga avstånd...) men.. Nu när det kändes så bra så vill jag ju! Sen ringde en annan förskolechef eller rektor kanske.. Och hon ville så hemskt gärna träffa mig och var superintresserad! Ja.. Hur gör man då?

Det blir mycket att tänka på. Jobb, skola, flytt och sen en bebis på det (vilket ingen av dessa såg som något som helst hinder för att få jobb!)

Ska på nästa intervju på måndag så vi får se då om jag kommer kunna ta ett beslut.. Jag får helt enkelt ta där det känns bäst! Fast.. Jag ska ju bli erbjuden tjänsten också, så på sätt och vis skulle det vara skönt om jag bara får ett erbjudande så jag slipper ta beslutet själv! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0