Då var det detta då..

Jag blir galen.
Jag som hade problem innan.. Men nu då. Hur gör jag nu?!

Jag behöver verkligen någon passande BH. Mina är knöliga och trånga ju. Så klart eftersom tuttarna växer så snart kommer jag väl se ut som nån supersilikonbrud!

Innan jag blev med barn hade jag 75DD. Ja. Det är svårt nog att hitta. Finns i några vanliga butiker typ Lindex. Ja, det finns säkert nån tråkig på HM också, men inte alls speciellt stort utbud över huvud taget någonstans. Det finns säkert på de där dyra bra butikerna, men jag har inte tagit mig råd att gå in där.

Nu kommer problemet att bli ännu större!! Eller problemen för de är ju två av dom! Tuttarna alltså. Ja.. Försöker hitta någon amnings BH/mjuk BH men Lindex har enligt hemsidan EN sort i storlek 75DD. Ingen större!! Jag hade ju större än så innan! :( Jag kommer få gå utan BH säkert... Eller bara med sport BH.. Tror jag ska åka iväg och kika för jag har typ en hemma just nu som jag får plats i. Dock med bygel och den lär ju också bli liten snart. Läste att man helst inte ska ha bygel för att det kan stoppa blodtillförseln vilket kan påverka mjölkproduktionen och även öka risken för mjölkstockning. Det är iof kanske ett problem efter förlossningen, men ändå. Ska försöka hitta något som kanske är lite bekvämt i alla fall.

Skittuttar. Förstår mig verkligen inte på dom som vill ha större. De är bara bökigt, de är ivägen och det är svårt att BHar som passar. Och de få jag faktiskt kan ha är sånna tråkiga t-shirt BHar som inte har nå spets eller kruseduller alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0