Flytt!!

Idag vad jag, Pether och Agnes iväg och kollade på en lägenhet. Eller, ja.. igentligen är det en övervåning i ett hus. Stor gård och han som äger gården är fårbonde.
 
Det är en 4a på Rödön. 2 stora sovrum, ett litet sovrum, stort vardagsrum, egen tvättstuga, stort kök.
 
Öppen spis finns det också! Helt underbart! Får skaffa något mysigt att sitta på framför elden.
 
Utsikten är fantastisk och gården är perfekt för Agnes att springa runt och leka på och det är långt till stora vägen så man kan ju låta henne vara ute själv på ett helt annat sätt! En stor balkong till vårt förfogande finns det med. 
 
Ett eget land för oss att odla i också. Han ville verkligen att vi skulle utnyttja den möjligheten och tyckte det var lite synd att de andra hyresgästerna inte var speciellt intresserade av odling. Och ja.. Jag är ju som jag är med sånt. Så där kommer det växa massor!
 
1 januari flyttar vi och jag vill börja packa redan nu! Ska bli skönt att komma bort en bit från stan. Det är ändå bara 2 mil.. tar max 20 minuter för Agnes till dagis och hon tyckte det var så roligt att åka över 2 broar! :D Det finns även andra barn på gården i hennes ålder. Perfekt! De har tydligen nyss fått en bebis också, så det kan ju vara roligt för mig och lille hajen också sen. 
 
Och Camilla min kära vän bor ju också på Rödön! Slipper hon bo där ute själv  och alltid ha så långt när hon ska hälsa på någon. 2 km är ju gångavstånd så inga problem! 
 
Hoppas det fortfarande kommer vara folk som hälsa på. Det är ju inte alls långt bort!
 
Jag är så glad! Det ska bli så roligt! :D
 
En lägenhet som kommer vara våran! Min, Pethers och Agnes.. Sedan även Hajens såklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0