Förändringar!

Jag kommer ihåg i början av förra sommaren. Då var det mycket som var tungt.. Det var jobbigt. Pengar var väl det största problemet, vilket det allt för ofta är. Osäkerhet med jobb, ekonomi och framtid.

Nu däremot så är det mest bara ljus i livet. Visst att jag fortfarande inte är rik eller helt problemfri, men så mycket annat känns rätt och bra.

Jag har:
*Blivit erbjuden en tjänst på en förskola, en heltid.. Riktig tjänst!
*Fått tag i en ny stor och fin lägenhet och flyttar i början på januari!
*Examensarbetet godkänt!
*Vi ska ha barn och om lite mer än en vecka är det dags för UL.
Jag tror även att jag kan ha känt/känner lite rörelse i magen idag!
 

Min nya telefon har också kommit. Känns väldigt onödigt och inte speciellt bra... Fast tycker det är mer värt att köpa en ny nu än att laga min gamla för mellan 1500-2000.. Och det är bara knapparna som gått sönder, vilket gör att det känns extra onödigt att köpa en ny. Trots allt är den 2 år gammal så det känns väl okej att byta till den nyare ändå.. Så nu är jag iPhone 5 ägare. 
 
Imorgon ska vi hälsa på Pethers mamma och julpyssla lite sen blir det en dejt med Danni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0