Hehe

Barnen på förskolan tyckte jag var för smal för att kunna ha en bebis i magen! Hehe fast jag vill vara tjock.. Men lite kul är det ju ändå att höra på nå vis :)

Och Agnes går här och rimmar.. Mora, lora, hora, fora.. Känns moget att inte riktigt kunna hålla sig från att fnittra..

Åkte på Lindex iaf. Och det gick ju inge bra. Fanns inga som passade! INGA!! Iaf av de utan bygel. Jag känner mig faktiskt diskriminerad.. De som har storlekar mellan A-D eller mest A-C kanske kan ju fan köpa BHar var som helst. Billigt och bra! Stort utbud.. Men jag känner mig straffad för att jag har större modell på tuttarna. Måste alltid leta och ofta är de dyrare.. Och nu måste jag kanske gå på nån dyr underklädesbutik bara för att hitta någon som faktiskt passar. Det känns fan skit!


Kommentarer
Postat av: Granna

Fastän det är dyrt så kan det vara värt att betala lite extra för komfort, eller för mig var det så. Jag har inte stora boobies men har ändå haft jättesvårt att hitta bekväma som inte klämmer åt apmycket eller skär in.

Jag gick på Triumph (tror jag), beskrev mitt problem, fick världens bästa hjälp, hon gav sig inte förrrän jag var nöjd. Och mina kostade nog ca 300kr/st (tror jag, var några år sedan och minnet sviker men de kostade inte skjortan iaf). Nu har jag använt sönder de så dags för nya men det var så skönt att hitta hem och så här i efterhand värt varenda krona.

Lycka till! /Anna

Svar: Tack! Jag har varit på väg många gånger, men det finns en BH som alltid funkat. Lindex t-shirtBHar. De är sköna och bra. De enda jag köper... Fast just nu är de för små :( Så jag behöver ju en bara nu under graviditeten och amningen sen lär de kanske funka igen. Hoppas jag! Då vet inte.. De kommer ju ändras mer och bli större sen.. När mjölken kommer och så.. Åh jag vill inte ha bröst :( Det hade varit enklare utan... HeheMen jag ska nog gå någonstans att få hjälp! :)
Elin

2012-11-19 @ 20:32:13
Postat av: Ellinor

Jag känner igen mig... Och det är värt varje hemsk krona med bra amnings-bh, för man lever i den dygnet runt... och den måste förutom att vara skön och passa dessutom vara lätt att knäppa upp för att amma. Triumph på Kärnan är helt suveräna!!
Amningsbh köpte jag dessutom på minimundus.se

Svar: Tack för det tipset! Var in på minimundus och de har du väldigt bra storlekar! :D Till okej priser faktiskt. Och jag har nog aldrig sett att det har funnits storlek H-I :D
Elin

2012-11-20 @ 20:55:54
URL: http://www.homeriver.se
Postat av: Ellinor

De har mycket fint där :) Bh:arna var bra, något små i storlek. Men som sagt Triumph är trots allt allra bäst.

2012-11-23 @ 19:37:47
URL: http://www.homeriver.se
Postat av: Elin

Jag beställde faktiskt 2 st "gravidBH" därifrån. Plus lite annat för där fanns det ju massa roligt! Har dock inte fått hem dem. Som tur är eller vad man ska säga så var det bara storlekar som M och L och det var väldigt stort spann på hur stor byst man kan ha för att de ska passa, så jag hoppas att jag kanske kan ha dem under graviditeten sen får man se vilka amningsbhar som finns. Men bra att veta att de är små i stoleken. Så kan man ju ta ÄNNU större för att vara på säkra sidan ;) Jag lär skriva ett inlägg sen när jag provat dem :) Tack för tipset återigen!

2012-11-25 @ 17:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0