Rädslor.

Det finns mycket att oroa sig över inför kommande... Liv? Ja typ. Först graviditeten och allt vad det innebär. Risker som finns. Sen förlossning och allt efter det... Men om man bortser från de "vanliga" rädslorna så... Ja.. jag tänker för mycket..
 
Tänk om..
 
..jag inte orkar.
..jag får förlossningsdepression.
..jag inte vill ha mitt barn.
..jag helt enkelt inte klarar av det.

Jag vet dock innerst inne att jag kommer klara det!
Jag kommer göra allt som står i min makt för att det ska bli så bra som möjligt.
Jag har världens bästa Pether som också så klart finns där och kommer göra sitt bästa att vara pappa.
Jag har stöd av både familj och vänner om det behövs.
 
Ändå... tänk om...
 
 

Kommentarer
Postat av: isabel

Känner igen dom där tankarna.. Nog inte ovanligt att man tänker i dom banorna, men oftast går det ju jättebra :)

2012-12-04 @ 20:34:01
URL: http://lovebyisabel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0