Rörigt!

Nu är det så klart lite rörigt i livet inför en flytt!

V rensar och rensar och ändå har vi så mycket saker överallt! Förstår inte. Tycker inte vi gör annat än att köra bort saker till röda korset eller slänger.. Man ser nu vad vi kommer att behöva skaffa efter flytten.. Och vad vi ska göra oss av med såklart.

Mitt i allt detta håller vi på med annat också. Syr en massa och pysslar på med lite av varje. Mina odlingar mår bra och snart kommer vi ha lite färska kryddor att använda! I kväll ska vi koka lite glögg! Det har jag aldrig provat förut så det ska bli spännande! Saftglögg alltså.

Jag håller på att tillaga kyckling också! Det var så länge sen jag hade det hemma så jag har nästan glömt hur man gör.. Men det blir nog bra. Fick köpa lite glad kyckling av Kicki så det är ju trevligt.

Annars tror jag att magen växer lite.. Men det går inte så snabbt som jag vill. Jag känner även hur den lille hajen simmar omkring och slår med.. Ja fenorna kanske. Det är dock inte så dramatiskt som jag hade önskat. Bara lite fladder så ibland är det svårt att avgöra om det verkligen är hajen.. Men det borde vara det. Det känns ju i den regionen och jag har aldrig känt något liknande förut så vitt jag kommer ihåg.


 
Jag önskar att alla kunde vara glad för vår skull och inte se alla "problem". Detta är vårt liv. Våra beslut. Vår familj. 

Kommentarer
Postat av: Sara Lindström

Skit i vad andra tycker! Det finns alltid människor som ska tycka! Tråkigt att folk ska vara negativa till något så bra som en bebis! Allt brukar ju falla på plats ändå så!

Svar: Du är så rar du Sara :) Vi kommer få det bäst! Och ser man inte det positiva så.. får man väl skylla sig själv. Jag är bara positiv! :D Allt känns så bra! Förutom skolan haha fast det är ju snart slut nu!
Elin

2012-11-26 @ 14:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0