Shopping.

Ja.. Igår skrev jag om att jag faktiskt inte har köpt så mycket till bebisen.. Och jag behöver nästan inte köpa något heller eftersom vi har väldigt mycket. Idag har jag däremot köpt en hel del. Kanske inte direkt till bebisHajen, men indirekt. Jag har handlat massa tyg! Eller massa var väl kanske att ta i. Men en del blev det.
 
Vi impulshandlade en Overlock igår ju.. Så jag måste ju få införskaffa lite tyg sp man får prova den i alla fall! Sen är ju tyg inte direkt billigt. Absolut inte, så vet inte om det är mer ekonomiskt att sy eget. Men det beror så klart på vad för tyg man ska ha! Jag har ju väldigt mycket som jag köpt billigt eller på typ röda korset hemma. Det är däremot billigt! Ska även inventera hos kära farmor och kolla om hon har tyger hon inte vill ha som jag kan få!
 
I alla fall köpte jag ett fint gult vinyltyg med vita moln (ser lite ut som Färg&Forms design) som jag ska sy ett nytt överdrag till skötbädden av. Kanske kan bli ett förkläde också beroende på hur mycket som går åt. Eller någon haklapp.

Köpte även ett väldigt härligt tyg som jag tänkt göra sängkläder av till Hajen. Kanske någon kudde också. Vi får se hur långt det räcker! Sen fick det bli lite billigt randigt jerseytyg så jag kan prova använda det lite sen. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0