Drömmar.

Har vaknat många gånger inatt på grund av drömmar. Först blev jag jagad och dödad av en kille på MC.. Jag försökte springa ifrån honom.. Genom skog och ut i vatten, men lyckades inte.

Sen drömde jag att Pether hånglade med en annan tjej (en av mina vänner) och sen var så nonchalant om det. Brydde sig inte. Han tittade inte ens på mig utan gick. Det var något mer som gjorde mig så förkrossad, men minns inte vad. Jag gick runt och grät. Hjärtat höll på att gå sönder i bröstet. Alla ignorerade min smärta. Till råga på allt så kunde skuggorna döda så man fick inte vara i mörker själv. Aja... Hemskt.
Vakna upp i panik och tro att det är sant för en sekund. Och är fortfarande arg på Pether som sover bredvid mig. Försöker hålla om mig men fan. Han har betett sig som en jävla... Ja.. Haha sen kommer man ju på att han faktiskt är oksyldig. Säger förlåt till den sovande Pethern och somnat om på hans arm.

Dock vet jag att Pether inte skulle göra så. Och om han mot all förmodan skulle pussas med nån så skulle han nog gå på knäna efter det. Det gjorde mig mest ledsen i drömmen var inte att han gjort så.. utan hur han behandlade mig. Tur att han är den snällaste killen på jorden!! Men man kanske drömmer om det mest osannolika. Som hade jag varit tillsammans med en idiot kanske jag hade drömt om lyckliga dagar, bröllop, en familj tillsammans, att han var snäll.. Sånt som i det fallet skulle vara osannolikt. Nää. Jag lever hellre det lyckliga livet och drömmer om det hemska än tvärtom.

 

Blä för hemska drömmar!!


Kommentarer
Postat av: Sara J

haha även att du drömde att pether pussa en annan, stackare! jag drömde att du var kär i Daniela inatt haha. och att du var med pether för att hon bara ville vara vän med dig.. hahaha, sjukare dröm :P jag och milla har skrattat åt min dröm idag men glömde ringa dig och berätta om den! puss på dig kompis <3

Svar: Hahah! Vad kul! Tusan att du kom på mig ;)Puss på dej med kompis! <3
Elin

2012-09-17 @ 22:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0