Göra om.

Jag tror jag har lite svårt att ta det lugnt när jag behöver det.. Annars däremot är jag expert på att chilla..

För några dagar sen började jag styra om lite här hemma och ändra lite i sovrummet så det inte är en kombinerat sy och sovrum. Skrivbordet fick flytta ut så nu blev det bara säng och byrå som blev kvar. Och bra blev det! Känns som man har lite plats och inte behöver hoppa över saker när man ska in och ut. Köpte en ny bäddmadrass i sån där WellPur. Memoryskum som är bra för rygg. Dock är sängen fortfarande för mjuk.. Speciellt för Pether så vi ska köpa ny undermadrass också som även den är sån WellPur. Måste bara hitta en bra sängram först. Då kanske man sover lite bättre och skönare!

Alla växter har fått flytta ut på balkongen för blomflugorna var så irriterande. Så nu är det tomt i fönstren.. Men örter får flytta dit snart.

Vi har även börjat halvkika efter en annan lägenhet. Kanske dags att flytta.. Dels börjar verkligen Agnes rum bli för litet. Knappt så hon får plats att leka och det känns som att hon har så sjukt mycket saker! Fast hon inte har det... Bara ingen plats för dem. Dels känner jag att jag nog vill flytta eftersom det faktiskt inte var med mig han flyttade hit... Utan han har levt ett annat liv här med sitt ex (nej, inget ont om henne.. men det känns ibland som att man traskar runt i ruinerna av deras liv..). Känner mig som en inkräktare. Som om jag inte hör hemma här även fast jag känner mig som hemma. Grejen är också att jag tycker väldigt mycket om lägenheten! Den är härlig! Därav att vi bara kikar lite om vi hittar nått som är lika bra/bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0