Livet.

Är sjuk. Inte jättesjuk, men tillräckligt för att man inte ska orka.. Har ändå lyckats plugga rätt bra faktiskt. Men det är drygt att inte känna att man får vila, utan man MÅSTE! Blä. Imorgon blir det ut och observera och massa så hoppas jag slipper feber i alla fall.

Ås? Där kan jag tänka mig att bo. Det är ju rätt nära och bra! Fint och mycket natur. Möjligheten finns så det ska undersökas!

Om en månad åker vi på en ÖlOchFödelsedagsTripp till Prag! Det ska bli kul! :D Lille Pether fyller ju 30 år så vi flyr landet och firar där istället.

Just nu känns livet tungt och bra! Allt går bra men det är mycket att tänka på. Först och främst allt med examensarbetet och allt annat som ska fixas med skolan. Sen är ju skolan slut snart och då är det dags att skaffa sig ett riktigt jobb som utbildad förskollärare! Spännande men skrämmande. Pengar ska man ju ha till allt också. Pengar, pengar, pengar.. Sen ska vi ju fixa allt med nya bilen då ägarbytet inte gått igenom. Men! Jag njuter ändå. Allt hör ju ändå till att leva. Bara jag kan bli frisk så orken kan komma tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0