Mammig

Jag älskar det med det är lite jobbigt.. Sam är väldigt mammig.. Det är bara jag som gäller.. Snacka om ego-boost! Fast det är lite jobbigt. 

För det första så känns det inte roligt för Pether som inte kan trösta honom om jag finns i närheten.. Och Sam blir ledsen om han inte får sitta i mammas knä och mysa, ligga bredvid mamma när han sover, bli matad av mamma osv.

För det andra så blir det lite drygt att ha en unge som ska ligga tätt intill hela natten i mina armar. Helst ammas också. Jag vänder mig och han klättrar upp på mig och gråter. Eller som inte kan bli lämnad i ett rum utan kryper efter gråtande var man än går.

Men det känns otroligt bra! Han verkar gilla mig! Älskade barn <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0