Sova i eget rum

Idag har jag fixat lite i Sams rum. Det är ju lite kul faktiskt att få som inreda lite, men trist när vi inte har möjlighet att köpa/fixa så mycket.. Så man tager vad man haver.. Det är rätt okej än så länge i alla fall.

Jag tog även och flyttade in spjälsängen i hans rum. Jag vet väl ändå att han kommer sova större delen av natten med oss, men det kan ju vara bra att börja ändå. Känns otroligt konstigt och jag vet inte alls hur detta kommer att gå, men hoppas så klart på det bästa! Han kan ju inte sova i vårt rum för alltid och vissa kanske tänker att det är lite tidigt, men det känns ändå rätt för mig. Så slipper man smyga in när man ska sova.. Han kanske sover bättre själv? Hoppas på det.. :)

Mitt och Pethers sovrum är rätt litet så det var faktiskt lite trångt med spjälsängen.. Men ja, vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0