Rubrik

Ligger här i sängen och kikar igenom lite bilder vi (jag) fotade i helgen. Men han anmälde sig frivilligt att vara en del av bilderna vilket känns lite extra kul!
 
 
Först fotade vi innan vi åkte in på stan... Men de bilderna blev faktiskt inte så bra för jag hade lite väl bråttom när jag försökte rikta kameran, fokus låg fel och ja.. Det blev inte så bra.. Sen tycker jag verkligen att det är skitjobbigt när det skriker röda fläckar överallt på min hud och vill inte ha med den ångesten i magbilderna så.. Vi tig nya bilder när vi kom hem!
 
 
Den första bilden har jag faktiskt suttit och tagit bort de fulaste prickarna och såren från armen.. Skulle vilja få till en jämnare färg i ansiktet också, men kommer inte riktigt ihåg nått vis.. Tror att jag kunnat det förut..
 
Bebisen har iaf varit väldigt livlig på sistonde och man ser tydligt på magen när den bökar. Jag har försökt fånga det på film, men det är svårt för hen vill inte tillkännage sig lika mycket.. Det är nästan som att det känner på sig när man plockar fram kameran. Lite så var det även förut när man försökte känna rörelserna men nu verkar den inte bry sig om det utan bufflar på även om man lägger dit handen.
 
Det känns märkligt att faktiskt ha nån som lever innuti en hela tiden. En annan individ i mig!
 
Har ju varit hemma nu i 2 dagar och jag är ju rätt kass på att vila.. Dock gör jag allt i min takt och på mitt sätt. River fram.. orkar inte fortsätta.. låter allt ligga i några timmar medan jag hittar nått annat att göra.. återgår till det första..släpper det och hittar nått mer.. Ja typ så. Fast jag har hunnit vila och slappa däremellan också!
 
Vet inte om jag sover bättre. Vaknar hela tiden och har det jobbigt på nätterna.. Men är lite piggare på dagarna i alla fall. Kanske för att jag inte MÅSTE göra nått. Jag kliver upp när jag vill (men vaknar ändå 7!! Inte likt mig.. Graviditeten som spökar?) och gör det jag vill. Vilar när jag vill och så vidare. När man jobbar så kan man ju liksom inte bara "ähh jag lägger mig på soffan en timme och vilar med lite härliga serier.."
Jag trodde jag skulle tycka att det var skönt att vara hemma bara.. Men det har faktiskt känts drygt idag. Men det är ju tråkigt att vara ensam. Imorgon ska jag hämta Agnes och min kära Pether kommer hem! Tror jag kommer jobba till veckan i alla fall.. Vet inte hur mycket dock. Har inte hört av läkaren än heller. Får kanske ringa imorgon igen...
 
Nu måste jag försöka sova. Hoppas på massor av sömn inatt så jag orkar vara med familjen imorgon. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0