Blabla

Ja, här har jag inte varit in på ett tag, men det blir väl så i semestertider. Förra veckan hade vi fullt upp hela tiden och denna vecka kommer bli snarlik. Imorgon kommer morfar hit. Det ska bli kul att få visa upp Sam för dom!

Han sover i alla fall nu. Han var vaken lite tidigare imorse och var lite ledsen.. Så han behöver säkert sova lite nu. Men jag ska ta och klä mig och äta så vi kan åka ner på stan och mysa sen..

 
Vi har varit på en husvisning i alla fall... Vi är riktigt sugna på att köpa nu, men det gäller ju att hitta rätt också! Det huset var inte helt rätt, fint men inte helt rätt. Mer att magkänslan sa nej än att vi såg några direkta fel.
 
Banken är kontaktad och ett intresse på ett annat hus finns.. Det är så spännande måste jag säga! Jag vill börja leva mitt liv i mitt eget hem! Jag trivs väldigt bra här på Rödön, men jag vill inte hyra.. Varje månad lägger man pengar på någon annans hus.. Köper man så betalar man ju på något som man kommer få utnyttja fullt ut och som är ens eget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0