Mycket!

 
Jag känner att denna blogg får vara lite halvaktiv nu under sommaren.. Eller nu när vi är ute och lever livet istället för att skriva om det. Tiden spenderas med sonen, sambon, familj och vänner.
 
Morfar och Lisa var här på besök, vi gick på yran och sen kom mormor, moster och hennes familj. Forsaån idag och sen besök hos min barndomsvän. Jag hinner liksom inte med att uppdatera här men det blir väl annat när Pether börjar jobba.
 
Mormor och dom åker hem på onsdag, samma dag som vi drar på Urkult!
 
Sam växer och växer i alla fall. Det händer mycket! Han har skrattat för första gången.. Jag dog nästan för det var så sött! På tisdag ska vi vaccinera.. Känns inte så trevligt..

Kommentarer
Postat av: Mli

Fin han är Sam ! Klart man ska njuta av den där söta klumpen istället för att blogga ;) kram

Svar: Tack :') Var och klämde på din systers mage här om dagen. Det kommer säkert bli en riktig goklimp det där också! Kram!
Elin

2013-07-30 @ 23:04:51
URL: http://Lifeasacypriot.blogg.se
Postat av: Li

Näääääj!!! :(
Du verkar vara SÅ klock,vacker fin,och har verkligen hjärtat på rätt ställe Elin,du tänker på det mesta runt omkring livet.
Brukar vara inne på din blogg lite då och då,önskar att det var lite oftare,men jag tycker om att man får ligga och läsa inlägg efter inlägg när man har missat nån månad <3
Blev nyfiken på detta om vaccinering,då du verkar vara så medveten om ALLT annat som inte är bra :) Jag hade nog hoppats på att ni valt att inte vaccinera,men givetvis så är det upp till var och en.
Läste du på alla nackdelar som har med barnvaccin att göra?
Vill inte skrämma upp bara upplysa,jag är tacksam över att jag började frågesätta och leta upp en massa info om just vaccinering och deras baksidor,för det finns en uppsjö :(
Vi valde att inte vaccinera våran gosse,och kommer aldrig någonsin att göra.
Sök på Linda karlström,hon har lagt upp en massa klipp på you tube där är en av hennes föreläsningar om just vaccin,sen finns även en av Sveriges största bloggar om just vacciner och deras skador.

Det är fortfarande inte försent att bara säga nej,vi vill inte vaccinera vårat barn,och dom kommer med all sannolikhet på bvc att köra med skrämselpropaganda :(
MEN stå på er,vi har rätt att välja att inte simma med strömmen,spruta in gift i vårat barn blodsystem som kan få fruktansvärda konsekvenser.

KÄRLEK!!! <3

Svar: Tack <3Angående vaccin hade vi en diskussion om hur vi ville göra med det. Min bror har rätt dåliga erfarenheter av vaccin så jag har absolut anledning att tvivla ändå. Vi tänkte ett tag på att plocka bort vissa delar av vacciner och bara ta det "viktigaste" men tiden gick och sen var det dags och vi valde att ta alla ändå. Ska absolut kolla upp det och läsa mer om det.
Jag har varit i tankar att inte vaccinera, men samtidigt tänker jag mig att vi behöver vaccin för att minimera risken att få de hemska sjukdomar man annars kan få. Alltså vi har lyckats utrota sjukdomar tack vare det. T.ex. Polio. Jag vill skydda min son så klart och jag såg vaccin som ett sätt att göra det på. Han reagerade i alla fall inte alls vilket var otroligt skönt! Men det tåls absolut att väga för- och nackdelar.. Ska kolla upp det på youtube.

Roligt att höra att du är här inne i alla fall :) Jag har varit lite dålig på uppdateringar senaste tiden också, men har massa inlägg som inte blivit publicerade som jag ska ta tag i snart.. ;)
<3 <3
Elin

2013-09-09 @ 23:28:44
Postat av: Linda

Vet du Elin,jag kände mig kluven efter att jag hade skrivit inlägget till dig,inte för att jag på något vis inte vet vad jag pratar om,utan att du kanske skulle ta det på helt fel sätt,någon form av påhopp,så jag var lite nervis för att kika in igen och kolla vad du hade skrivit,om du ens hade kollat mitt inlägg och svarat på det.
Vet du,du resonerar som dom flesta när det gäller vaccin,och sanningen är det att staten inte har utrotat sjukdomar med just vaccin,MEN det är just det dom vill få oss att tro.
Jag skulle kunna skriva en uppsats till dig om detta,men jag lämnar en adress där det finns forskningsrapporter,ren och skär fakta gällande vaccinationer i stället,så får du läsa på.
Vi är så styrda och har fått detta inmatat att "vaccinationer räddar liv"
Vaccinationer utrotar sjukdomar"
Men det är ren och skär lögn,det finns inga vacciner som är bra! :(
Läkemedelsbolagen är en multimiljonär industri som enbart vill tjäna pengar och göra oss sjuka.
Jag skulle råda dig till att gå med i en facebook grupp som heter
"vaccinationers baksidor"
Och en av sveriges största bloggar om sanningen bakom vaccin,sidan heter vaccin.me
Sen skulle jag nog rek er att ta eran son till en homeopat för att börja rensa ut alla tungmetaller som denna hib spruta innehåller,och som lagras i eran sons vävnader och i hjärnan.
Läs gärna denna artikel
http://vaccin.me/2013/08/21/konfidentiellt-dokument-fran-gsk-avslojar-att-det-vanliga-vaccinet-infanrix-orsakar-plotslig-spadbarnsdod-och-autism/

MASSA kärlek!!
<3

Svar: Jag får helt enkelt läsa på lite. Har som sagt inte mycket kunskap i frågan och ska därför inte uttala mig.
Tack för upplysningen!
<3
Elin

2013-09-12 @ 22:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0