Sam, 7 veckor

 
 
Igår blev han 7 veckor. Idag var vi på BVC och fick träffa en läkare som kollade att allt såg bra ut. Han växer så det knakar och läkaren tyckte han såg frisk och väldigt fin ut!
 
5535g och 56cm! Efter det var vi förbi på öppna förskolan och gjorde gipsavtryck.. En tavla med Sams och Agnes händer! <3
 
 
Agnes önskade att få mata Sam idag. Goa unge.. Hon tycker så mycket om sin lillebror vilket hon ofta berättar för oss och honom. "Sam, jag älskar dig och du är min, bara MIN lillebror!!"
 
Lite bilder från igår när Camilla och Lee var här och hälsade på.
 
                
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mli

Så fin han är ! Stora syster med så klart :)

Svar: Tack! Jag håller med dig :D
Elin

2013-06-23 @ 09:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0