Shopping!

Var ner på stan idag och köpte lite fint till Sam. Han fick ett presentkort på Ej:s från Trädet och just nu rear de ut lite allt möjligt så vi passade på att köpa träleksaker som säkert passar bra att leka tillsammans med BRIO-tågbanan med :) visst kommer inte Sam leka med detta än, men skallror har vi en hel del och jag tyckte de var så fina!!! Tack tack!!

Sen gick vi på Kappahl och jag plockade en body åt Sam och strumpor och leggings åt Agnes.. Då sa hon i kassan att medlemmar får "ta 3, betala för 2" och välja av allt! Så jag tog ett 2pack med pyjamasar och byxor åt Sam också (som jag tidigare tittat på). Perfekt!! Han har mycket kläder, men det börjar bli dags att byta upp storleken och lite får man ju fylla på då :)

Men nu är jag så trött att jag knappt kan hålla ögonen öppna. God natt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0