Bilder

 
Gravid i veckan 36 (35+5)
 
Gjorde ett försök att fota några bilder att kanske framkalla lite större och ha på väggen i sovrummet eller så. Men jag vet inte om dessa är "tillräckligt" bra. Jag är nöjd med dem, men det stämmer inte helt med min vision.
 
Jag försöker fota så ofta jag kan.. minst en gång i veckan utifall lillen skulle vilja komma.. Då kommer jag ha foton från iaf några dagar innan. Det är säkert roligt att ha kvar sen..
 
Nu är det 29 dagar kvar till BF. Jag vet att bebisen förmodligen inte kommer komma exakt på BF men det är ju nått att utgå ifrån. Många säger att jag kanske inte ska vänta mig bebisen förrän i Maj.. Det tänker jag själv också.. Men så behöver det ju faktiskt inte vara! Bara för att många går över tiden så gör faktiskt inte alla det. Den KAN komma inatt eller mitten på Maj.. Det kan vi inte veta. Jag är i alla fall berädd om den kommer nu. Nästan allt är färdigt.. Allt viktigt är klart!
 
Var hos barnmorskan i Tisdags och besiktade magen och allt såg bra ut. Den ligger med huvudet neråt, vilket den har gjort alla gånger hon känt. SF-måttet var precis på kurvan så det känns ju bra och jag går upp i vikt som jag ska. Bebisen är inte fixerad men ligger som förväntat.. Ruckbart huvud.. Vet inte riktigt vad det innebär förutom att allt är i sin ordning. Så fortsätter allt såhär så kanske den kommer när den är beräknad också. Vi får se helt enkelt!
 
Nu ska jag och Pether åka till min mamma och hälsa på! 

Kommentarer
Postat av: Mli

Tycker det är jätte fina bilder ! Kram

Svar: Tack :') Kramar
Elin

2013-03-29 @ 19:25:58
URL: http://Lifeasacypriot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0