Hemma igen.

Vi har varit iväg till fjällen i veckan och helgen. Det var ytterst trevligt!!

                   

                

          

Lite bilder från dag 1 när grabbarna lekte i snön utanför stugan. Jag agerade fotograf!

Det var underbart väder mest hela tiden och backarna hörde jag var väldigt trevliga att åka i. Kändes väldigt tråkigt att stanna kvar och hålla stugan varm, men jag kände mig inte i form för att åka utför.. Inte med denna mage när jag faktiskt är typ nybörjare. Hade dock sällskap alla dagar först av Emma som inte heller åkte nått och sen Patte som kraschat rätt rejält och därför blev liggande resten av vistelsen. Det var inte bra!

Fint folk från lite här och där var med. Man mår så bra av att umgås med härliga människor! Kram till er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0