Trött.

Det är jobbigt när man är trött fast ändå inte kan vila. Har så mycket i huvet och så fort man lägger sig ner så har man 100 tankar i huvet och 100 ideér man vill förverkliga. Som idag har jag funderat mycket över spjälskydd till spjälsängen. Men det är liksom kanske 4-5 månader tills det blir aktuellt! Jag har varit påväg flera ggr och tänkt sy ett lite snabbt, men hejdat mig för jag har hört att det är lite jobbigare och segare än man tror. Och vi har ett! Eller två till och med, men det ena känns lite kort och det andra passar inte riktigt...
 
Det är så mycket jag vill göra. Så mycket som jag vill fixa! Bara massa smågrejer, men sånt tar tid! Och få iordning helt nu efter flytten. Skaffa alla möbler och grejer som man tänkte att man kunde ha när vi flyttade in.

Jag vill:
- Få i ordning i tvättstugan så vi slipper ha alla kläder på golvet och verktygen i en enda röra. Några lagerhyllor eller någon form av förvaring hade varit superbra!
- Få ordning i pysselrummet med mer förvaring för allt material.. Tyger och sånt.
- Hänga upp leandervaggan.
- "piffa till".. Fixa som fönster.. Skriva ut lite kort och hänga på väggarna..
- Köpa det sista inför bebis. Salvor, babyolja, andningslarm..
 
Och massa mer som man kommer på att man vill göra. Och det är lite jobbigt när man är konstant trött och sover dåligt och vaknar föör tidigt utan att kunna somna om.
 
Nä nu.. Inge mer gnäll nu. Jag vill ju greja och tycker det är kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0