v35

 
Mage v35 (34+0)
 
Jag skulle låta Pether känna på magen och visa så han förstår att det är lite obehagligt när den trycker uppåt. Och vad gör han? Jo.. Trycker tillbaka! Iof inte så hårt men ändå! Haha tok..
 
Nu börjar det kännas lite mer verkligt. BB-väskan är nästan färdigpackad och det är 41 dagar till BF. Jag kan förresten nämna det nu. Jag kommer instagramma(@elinsc)/facebooka/blogga när bebben kommit så ni behöver inte undra och fråga då när datumet börjar närma sig :)
 
Jag mår fortfarande otroligt bra. Hade lite halsbränna, men den har försvunnit. Köpte tabletter mot det, men har inte tagit en enda än. Jag vaknar tidigt på mornana vilket kan vara en smula irriterande men det gör inte så mycket. Denna vecka och helg har jag haft Agnes som sällskap. Pether brukar också kliva upp tidigt med mig faktiskt. 
 
Det syns tydligen att jag har en bebis i magen. Blir fortfarande lite paff när folk liksom ja.. Ser det direkt utan att fråga. Jag förstår väl att det syns samtidigt som min kroppsuppfattning är lite ur balans så jag tror ju att jag är smal och smidig fortfarande. Så idag fick jag i alla fall en kasse med lite varuprover på Barnenshus när jag skulle betala glassarna. Det var inte dumt! Lite blöjor, våtservetter, schampo, en napp, lite lego med mera.
 
Jag har semester i veckan vilket känns underbart! Vi ska åka till Klövsjö och hänga i Pattes stuga med underbara människor!
 
Nu ska jag kramas med sambon. Hejhej!

Kommentarer
Postat av: saraa.j

duu, jag ska ha ett mms ja! bara så att du vet ;) <3

Svar: Så länge allt går bra så självklart! :D
Elin

2013-03-18 @ 19:31:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0