Älskade lilla du!

 
Min fina lilla son med sina jättelabbar!
 
Han har vekligen stora händer och fötter.. Men det gör ju att han står stabilt (eller..? haha) och kan hålla i saker bra.. När jag ser andra bebisar slår det mig verkligen hur stora händer och fötter han verkligen har. Undra var det kommer ifrån? Både jag och Pether har medelstora fötter.. Men bara för att han har stora händer och fötter nu så betyder det ju itne att han alltif kommer att han det. Han kanske växer i dem..
 
Idag ska vi iväg på babyrytmik. Jag vaknade 6.30 av någon anledning så efter lite snurrande och bökande bestämde jag mig för att kliva upp. Skulle upp 8 men kändes lite menlöst att somna om. Så fick bli frukost och kaffe i soffan i min ensamhet. Sam ligger i vår säng och sover fortfarande, men ska väl väcka honom snart.. Känns lite otäckt att låta honom ligga där själv ifall han skulle vakna och inte gråta utan krypa ut och av sängen. Det är ju bara u fotändan som han riktigt kan ramla ner så det krävet ju att han kryper en bit.. Han är iof snabb men brukar ofta bli ledsen när han vaknar om jag inte är där.
 
Aja, ska börja göra mig klar nu. Adjö!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0