Flytt!

Då var det dags igen. Man skulle kunna tro att jag älskar att flytta.... Det gör jag inte. Jag vet inte hur många gånger jag flyttat i mitt liv, men mu är det dags igen!

För två år sedan flyttade jag in hos Pether. För ett år sedan flyttade vi hit och nu ska vi flytta härifrån. Vi har fått tag i ett radhus på Frösön. Bara sådär.. Av en slump.. Tänkte bara ringa och höra lite på skoj, så fick vi gå och titta idag och han erbjöd oss den direkt! Vi funderade någon timma men båda vi hade redan tänkt JA! Så nu är denna lägenhet uppsagd och vi flyttar omgående. Hoppas bara att kunna hyra ut denna direkt så vi slipper dubbla hyror.

Vårt radhus är på 140kvm uppdelat på två våningar. Hela köket ska bytas och fixas vilket är ett stort plus! Alla får ett varsitt rum och det finns även utrymme för pysselrum :)

Ekonomiskt kommer det bli ungefär samma kostnad som att bo här. Dyrare hyra men ingen bensinkostnad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0