Senaste

Här blir det inte mycket skrivet mellan varven, men allt är i sin ordning ändå.

Sam har haft sin första släng av feber och hosta. Han var riktigt slö och med en temp på 39 grader är det ju inte så konstigt. Har hann bli frisk till Fia och Fredriks kalas så vi kunde komma med vår Mumrik (jag hade sytt kläder och klätt ut honom till Snusmumriken och Fia hade klätt ut My till Lilla My). Helt underbart fina barn! Jag gott fika så vi dog lite.

Efter det åkte jag vidare på middag med tjejerna från klassen. Hade det hur bra som helst och längtade bara hem lite. Hoppas det inte dröjer för länge innan vi ses igen.

Söndagen bjöd på loppis på OSD, allergiastma och middag hos mamma för att fira Benny som fyllt år. Annars rullar livet på!

Det var lite otäckt att känna att det blev tungt att andas, men en Tavegyl och lite lugn i soffan gjorde att det försvann.. Blää jag vill inte ha några allergier! Vilket trams!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0