Fix

Jag håller på att fixa pysselrummet. Sista strykningen gjord nu! Yes! Snart kan man pyssla igen.

Har även funderat på att flytta denna blogg. Eller kanske snarare starta en ny. Grejen är att vissa saker vill jag flytta med. Inte nödvändigtvis allt, men en del. Som gravidfoton och texter som hör till det och det känns lite meckigt att greja med. Så vi får se.

Sam är lite sjuk nu. Magsjuk för lite över en vecka sen och nu är han snorig och har haft lite feber. Hoppas det går över snabbt för honom!

Har köpt ett nytt objektiv till min kamera också. Känns helt okej! Roligt med nytt och detta är bättre än mitt förra. Tycker jag i alla fall. Har dock inte hunnit prova det så mycket. Men snart så!

Nu ska jag gå och sova. Eller lägga mig i sängen för det lär bli ungefär lika sömnlös natt som igår. Det är jobbigt att vara sjuk..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0