Planet!

Idag hade vi BVC inbokat för att senare träffa föräldragruppen. Dessa planer fick hastigt ställas in då Sam började kaskadkräkas. Hulkade tills han grät i panik. Då brände tårarna bakom mammans ögon.. Så hemskt att se. Sen gled han iväg och lekte. Så har det varit lite från och till hela dagen. Tussig, sover, kräks, pigg, leker, tussig.. Och mammig som attan! 

Nu har han inte kräkts sen Pether och Agnes kom hem. Vi har varit försiktig med mat, men han har fått tutte så nu har jag typ skavsår. Hoppas att det inte blir mer nu!

Jag kan ju förvänta mig att sitta med huvudet i toan om någon dag då han kräkts ner mig flera gånger idag.. Jag har varit i min famn iaf 60% av tiden..

Imorgon kommer min mamma hit på morgonen så jag kan gå på Freddes begravning. Det känns så sjukt. Det har fortfarande inte sjunkit in.. Jag har fortfarande inte förstått.

Jag har letat fram några gamla foton från tiden då det begav sig. Tänkte att det kan vara lite roligt.. Fast morgondagen kommer nog inte kännas så rolig alls. Men skönt på nått vis att gå på begravningen även om det känns jobbigt.

Kram kram!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0