Rensning och nytt!

Ja, jag vet inte vad jag ska skriva men det känns som att man behöver rensa. Har exempelvis börjat rensa sånt som facebook. Inget ont mot de jag väljer att ta bort utan det är väl så att man inte har så mycket med varandra att göra. Rensa bland bilder och rensa bland allt materiellt här hemma.
 
Det är faktiskt skönt tycker jag.
 
Vill du kika nya bloggen? Den är inte klar än, men börjar väl arta sig. Hittills har jag valt att vara lite mer anonym och jag har inte bestämt mig för än hur det kommer se ut i framtiden. Beror väl lite på läsarantal.
 
Rackarkotten! Än har det bara blivit matinlägg, men har inte hunnit lägga upp något annat. Det blir lätt så är Sam alltid vill hjälpa mig med datorn..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0