Hoppas

 
Hoppas denna kommer snart...
 
Att vi bestämde oss för att byta barnvagn var inte alls väntat faktiskt. Jag var verkligen nöjd med den vi hade fast jag har väl varit less på allt kånkande i och ur bilen. Och att den tog upp hela bagaget samt vägde rätt mycket. Så jag kikade lite bara för skojs skull och hittade denna.
 
Bumbleride Indie

Och jag som verkligen har tyckt att 3-hjuliga vagnar är idiotiska, men jag föll för denna. Och jag har faktiskt kommit på att de kanske inte är så dumma ändå. Enligt de recensioner jag läst så ska denna ändå vara stabil och bra. Det jag nästan gillar mest är att tyget är gjort av återvunnen plast och bambu. Det ska bli spännande att se den och prova den. Usch vilken nördig morsa jag känner mig som!
 
Det enda jag är skeptisk till med denna vagn är att barnet bara kan sitta frammåt. Fast Sam har börjat klättra i vagnen nu och ställer sig upp så han ser frammåt så han är nog redo för det.
 
Vi sålde i alla fall våra andra vagnar för att kunna köpa denna så jag hoppas den är värd det. Jag lär återkomma oavsett om jag är nöjd eller ej. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0