Vagn.

Hag trodde inte jag skulle bli sån.. Men så satt jag plötsligt där och dregglade över dom. Vagnar.

Jag var verkligen nöjd med vår Emmaljunga Classic Sport. Bra och stabil. Men tyvärr klumpig att lyfta i och ur bilen, tung och ja.. Fast jättebra! Men så hittade jag en annan vagn som jag plötsligt tyckte väldigt mycket om. Den var smidigare, tog inte alls upp lika mycket plats, är lättare, går att ha som liggvagn, snygg och ja.. Faktiskt med Eko-märkning. Tyget var gjort av bambu och återvunnen plast. 

Så nu sålde vi våra vagnar och beställde denna. Kommer väl nått mer inlägg när den kommit. Känns faktiskt sorgligt att göra sig av med Emmaljungan








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0